Bursa Fen Lisesi Yıllığıma Yazılanlar -1

Sene başına doğru Sezai’nin okulumuza geri dönmesi ve odanda kalmaya başlaması üzerine senin odana takılmaya başlamam seni yakından tanımama sebep oldu, hacım. Kendi kendini ÖSS’ye çalışmaya teşvik edici, çok amaçlı gaz stratejisini ise ilk kez sen de gördüm. Umarım bu stratejin seni muvaffak eder. Bir de, sende hiçbir zaman bir ninjutsi sanatı eserine rastlamadım. Sen ne biçim bir Teenage Mutant Ninja Turtle'sın ya? Harbi bu ayıptır ve saygısızlıktır. Seni kınıyorum. Bir ara uğrarsan Shredder'a benden bi selam söyleyiver. Özledik keratayı ha. Birgün saçların uzarsa (normal bir insan saçı uzunluğuna kadar) bana haber ver, sana şöyle doyasıya bakayım mehtaba karşı. Seni şimdi pizzalarınla başbaşa bırakayım. Ama, kabuğuna dikkat!
AUGH – HASAN
Dostları ya da düşmanları olmayan, sadece çıkarları olan insanların arasında, periyodik tablodaki istisnalar gibi karşıma çıkan bu topluluktaki herkese ve Boşken’e... Kalp atışlarınızı hissedecek kadar yakın, bana bir sayfa ayıramayacağınız kadar uzak kaldığım şuralarda biraz hüzün, biraz da unutma korkusuyla geçmişi düşünüyorum da galiba doğru zamanda doğru yerde olmuşum. Ama bu şartların gereklerini yerine getiremediğimden sizden uzak düşmek zorunda kaldım.

Geçirdiğim 1,5 yıl içerisinde unutulamayacak insanlar tanımanın mutluluğunu yaşıyorum. Ortalama bir ömür yaşayacağımızı varsayarsak, 3’te 1’ini tamamladığımız bu süreyi inşallah Flor’lu bileşikler gibi her şarta rağmen birlikteliğimizi bozmayarak geçiririz.

"Biz geliyoruz karadan, engeller kalksın aradan!" diyebilecek kadar öğrencilerine ve kendine güvenebilen Hakkı Baba’mız başta olmak üzere birkaç yüz kişilik bir ordu gibi her türlü sorunun üstesinden gelebildik.

Umarım ki karşımıza çıkanlar için Diablo’nun iblis sürülerinden daha korkunç, Counter Strike’ın Venom’undan daha çevik ve Wizard’lardan daha bilge olur, Archangel’le kesin ve mutlak bir zafere ulaşırız.

Bazı şeylerin değerleri, kaybedilince gerçekten de artıyormuş. İnsanın eve alışması, yatakhaneye alışmasından çok daha zor oluyor. Belki ordayken hep etüdlere, hocalara ve kazık yazılılara söylemediğini bırakmayan arkadaşlar, hiçbir şey bilmediği halde kendini alim zanneden insanları görselerdi ellerindekilere çok şükrederlerdi.

Bir daha eşi benzeri toplanamayacak ve en küçük bir parçasının bile dünyada her istediğini yapacak olduğunu bildiğim tüm insanlara selamları iletir, tekrar birlikte olmayı dilerim...

Hayatımda herşeyin olabileceğini ve türlü insanla karşılaşabileceğimi bana bir kez daha kanıtlayan Boşken’e,

Farkında mısın bilmiyorum aynı odayı paylaştığımız 1,5 yıllık süre içerisinde vukuatsız hiçbir günümüz geçmedi. Bazen tatlı , bazen urfa çiğ köftesi gibi acı, bazen de HCl gibi ekşimtırak günler yaşadık. Bu uzun, zorlu, çabucak geçen, kısa dönemin sonunda (zaman görecelidir) artık şunu anlıyorum ki sonsuza kadar değişmeyeceksin.Bu bazı yönlerin için bir umut, bazıları içinse bir hayal kırıklığı.

İnsanların sana bakışı seni etkilemese de hayatını hep etkileyecektir. Bunu asla unutma!
Gelecekte bir gün aynı odayı paylaşabilmek dileğiyle, kendine iyi bak...
Jin Kazama kadar güçlü ve Heiathcachy kadar saygın bir insan olmanı diliyorum.
Zamanda sürekliliği aklı almayan, zamanı frame frame, hayatı hipotenüsünden yaşayan arkadaşın Veli Gölen.
UZAYLI VELİ

Evrime Lise 1’e kadar inanmıyordum ama şimdi kafamda soru işaretleri var. Kimin yüzünden acaba?
Elbette sen de biliyorsun benim seni ne kadar sevdiğimi. Şunu unutma ki benim için önemlisin. Ama sana bir tavsiyem var; dünyada hiçbir şey senin kendin kadar önemli değil, bunu unutma. Başkaları için kendini bu kadar üzme. Hayatta hiçbir şey bunlara değmez. Ben bu okulda ve üniversitede kazanacağın tecrübelerle senin ilerde büyük adam olabileceğini düşünüyorum. Beni hep hatırla, arkadaşım olduğunu hiç ama hiç unutma...
PELUK İLHAN

İktidarı bıraktın ama hala tek başkanımızsın. Şu saçlarını bir kere uzatsaydın da görseydik nasıl olduklarını.
Özel teşekkür = Bana yaptıkların için çok sağol. Eminim seni çok kırdım. Ama unutma ki seni hep minnetle anacağım. Unuttum sanma, sana hala bilardo sözüm var. Bir de seni tasarrufa davet ediyorum (bari biz bilinçli olalım :) )
Gerçekten çok sağol. Dilediğin herşeyin gerçekleşmesi dileğiyle...

NOT : Alg çiftliğimi hatırladığın için sağol.
KEDİ AYŞEGÜL

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...