Anadolu Ajansı'nın Şakası ve Bir Dolu Teşekkür :)

Az önce resmen şaka gibi bir olayla karşılaştım. "Üniversiteliler İçin Burs Rehberi" başlıklı yazım acaba başka nerelerde paylaşılmış diye bir Google araması gerçekleştirdim ve şaşıp kaldım.

1 Eylül'de yayınladığım yazıdan iki gün sonra Anadolu Ajansı aynı başlıkla bir ajans haberi yayınlamış ve diğer haber siteleri de haberlerini Anadolu Ajansı'ndan aldığından, bir anda internette "Üniversiteliler İçin Burs Rehberi" başlıklı yüzlerce birbirinin aynısı haber ortaya çıkıvermiş.

Bu Duruma Üzülsem Mi Sevinsem Mi Bilemedim?

Üzüldüm, çünkü yazımın başlığı ile arama yapıldığında bu kadar kopya içerik arasında geniş kapsamıyla farklı bir yere sahip olan araştırmamın zayi olup gitme ihtimali var.

Sevindim, çünkü Anadolu Ajansı'nın bu başlığı tesadüf olamaz. Belli ki, haberin başlığını atan kişi bir şekilde yazımla karşılaşmış ve başlıktan etkilenerek kendi yazısına başlık yapmış (yazımın içeriğinden faydalanmış olması da muhtemel).

Hadi Oğuz Kaan, Şu Konuda Da Yaz!

Son dönemde blogumda, Boğaziçililer başta olmak üzere üniversite öğrencilerini ilgilendiren içerikler yayınlamaya başladım. Dışarıdan bir tanıtım politikası gibi gözükebilir, belki bir parça da doğru olabilir bu izlenim. Ama işin özünde, halihazırda özel mesajlar ve gruplar üzerinden tarafıma sorulan sorulara toplu bir yanıt vermem olarak özetleyebilirim konuyu.

Yazılarımın konularını, okuyucularım ve sosyal ağlardaki takipçilerim belirliyor aslında. Tabii ki, "Hadi Oğuz Kaan şu konuda yaz!" demiyorlar, ama merak ettikleri hususlarla yazılarıma da yön veriyorlar.

Konusu açılmışken, düşüncelerime ve tecrübelerime değer verip bana danışan ve rehberlik yapmamı rica eden herkese çok teşekkürler. Sizlere yardım etmek benim için bir zevk, üniversite hayatı başta olmak üzere bana her konuda danışmaktan çekinmeyin ;)

THE END of BUCampus Era

Keşke Geçen Yıl Da Buradan Buluşsaymışım Sizlerle :(

Esasında sorulara cevap verme işini geçen yıl, bu yıldan daha aktif bir şekilde gerçekleştirmiştim. Geçen yıl BUCampus üzerinden cevaplıyordum soruları ve kimliğimi açık etmiyordum. Özellikle 2011 girişli Boğaziçililer'in yarısından fazlasının sorularını bizzat cevaplamışımdır. Tabii kimliğimi açık etmediğim ve tüm cevaplama işini BUCampus hesabı üzerinden gerçekleştirdiğim için, tüm çabalarım BUCampus'e yaradı.

Mart ayında BUCampus'ten ayrıldıktan sonra (BUCampus'ten Neden Ayrıldım?), bu dönem bunu kimliğimi belirterek iki profil, iki grup ve blogum üzerinden gerçekleştirmeye karar verdim. Sonuç; tek kişilik dev kadrom için, şimdilik yeterli. En azından emeklerim zayii olmuyor, para kazanmıyorum ama ruhen doyuyorum.

Hatta hayatta yaptığım hiçbir şeyden pişmanlık duymayan ben, bir parça pişmanlık duyuyorum BUCampus'te zamanımı boşa harcadığım için. Oraya verdiğim emeğin onda birini zamanında bloguma verseymişim, şimdiye çok daha büyük bir kitleye hitap eden bir blogum olabilirmiş. Tecrübe oldu diyorum ve kapatıyorum bu konuyu.

Yorumdan Yazıya

Bu arada, yorum ekleyen okuyucularım bazı yorumların yayınlanmadığını görüp sansür uyguladığımı sanmasın :) Detaylı cevap vermek istediğim yorumları yazı olarak paylaşacağım, yoksa ağır küfürler ve ithamlar dışındaki tüm yorumları, zıt fikirde olsak bile yayınlıyorum.

Ve son olarak, blogum ve sosyal ağları kullanımımla ilgili olarak tebriklerini ileten okuyucularıma ve takipçilerime de teşekkür ediyorum. Gün içerisinde 500'e yakın farklı kişi tarafından okunan blogum, herhangi bir reklam içermediği için bir maddi kazanç sağlamıyor. Ama sizlerden gelen bu güzel sözler, paranın vereceği mutluluktan kat kat fazlasını veriyor bana.

Yeni Yazılar Yolda...

Bir süredir, sizlerle yeni yazılar buluşturma heyecanımdan ötürü blogumu değerlendirmeye fırsatım pek olmamıştı. Gecenin bir yarısında sizlerle buluştuğum bu satırlarla, genel bir değerlendirme de yapmış oldum, güzel oldu :)

Yeri gelmişken, halihazırda sizlerle paylaşılmak için bekleyin bir kaç yazı ve bu yazılardan kat be kat fazla tüm kurgusu tamamlanmış taslaklar var. Yani paylaşımlarım tüm hızıyla devam edecek. Hakkında yazmamı istediğiniz bir şey olursa lütfen bana iletmekten çekinmeyin.

Hepinize Teşekkürler... Sizleri Seviyorum...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...