Özgürlüğüm İçin Göster Gücünü

Bu sefer ben konuşmak istiyorum.
Herkes konuştu benim hakkımda, bu sefer ben.
Susturma beni, susturtma…

Kimim ben?
Doğar doğmaz tanırsın beni, sen öldükten sonra dahi seninleyimdir.
Hiç bırakmam seni. Sensiz olamam çünkü…
Yalnız kaldığını düşündüğünde bile benimlesindir farketmezsin.

Paylaşırım en aydınlık günlerini, en karanlık gecelerini…
Paylaşırım mutluluğunu, üzüntünü, sessizliğini, sesini…
Paylaşırsın beni sevdiklerinle, nefret ettiklerinle…

Seversin beni…
Yaşın, cinsiyetin, dilin, ırkın, dinin neyin varsa seni sınıflamaya çalışan;
Beni sevmeni ve benimle olmanı etkilemez.

Kucaklarsın beni kendinden bir parça gibi.
Ruhunun derinliklerinde saklarsın varlığımı,
Varlığımla ruhuna ruh katarım.

Düğünlerine gelirim, cenazende bulunurum.
Yeni yaşını benimle kutlarsın,
Yeni yılına benimle başlarsın.
Dini törenlerinde saygıyla bulunurum,
Zafer günlerinde gururla hazır olurum.

Sabah kahvaltında mısır gevreğine,
Çay saatinde bisküvine ortak olurum.
Trafik çilende stressini alırım,
İş yerinde ise sığınağınımdır.
Romantik bir akşam yemeğinde,
Sevgilinin kollarındaki andayımdır.

Bensiz düşünemezsin kendini,
Düşünmek de istemezsin.

Sensiz var olamadığım gibi,
Bensiz de var olamazsın.

Kısaca senimdir, sen de ben.
Sesin sesimdir bunu sen de bilirsin.
Ve susturulmak istendiğimde, susturmalarına izin vermezsin.

Bugün de izin verme.
Susturtma beni.
Sesimi kısmak isteyenlere karşı dur.

Seni hiç yalnız bırakmadığım gibi,
Sen de bırakma beni yalnız.

Göster onlara gücünü, gücümüzü.

Susturma beni, susturtma…

Özgürlüğüm için göster gücünü…

Özgürlüğümüz için…

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...