Blogger'in Muhtesem (!) Spam Kontrolu

Az önce şahsıma bir eposta geldi. Bu epostada şu ifadelerin İngilizcesi mevcuttu.
Bu blog, Blogger Hizmet Şartları'nın olası ihlali nedeniyle kilitlenmiş ve yayından kaldırılmıştır. Blogunuz gözden geçirilip kilidi kaldırılıncaya kadar, yeni bir kayıt yayınlayamazsınız.Bu blog, gözden geçirme talebinde bulunmadığınız takdirde 20 gün içinde silinecektir.
Bana bir bağlantı iletmişler ve buraya tıklayarak blogumun bir spam blogu olmadığını doğrulamamı rica etmişler.


Bahsi geçen blog sadece 12 saat önce açıldı ve tasarımı üzerine uğraşmaktaydım. Varlığındaki tek içerik "Yillarin Birikimini Sizlerle Paylasmak Istiyorum" başlıklı yazım ve bu blogun adresi http://cmsdestek.blogspot.com/

Google, 12 saat içerisinde nasıl oldu da blogumu spam listesine alabildi hem de içinde bu blogumdan farklı bir içerik yokken...Gerçekten çok merak ediyorum, bu sorunun cevabını verebilecek olan birisi varsa lütfen yazıma yorumlarıyla katkıda bulunsun. Şimdiden teşekkürler...

Sanırım Google ile yaşarken o kadar da güvende değiliz, ne dersiniz?

1 yorum

  1. google bloggerı aldığında bende bir müzik blogu yapmak istemiştim dinle.blogspot.com diye aradığımda boş oldğunu gördüm.bunu aldım ama yazı eklemeye çalıştığımda açamadım hatta blog bu sefer kapalı yazıyordu.bende başka isimle aldım tikladinle diye aradan uzun zaman geçti google özür maili yolladı artık kullanabilirsiniz diye.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...