Nokia Super Sound'da Favorim Kazandi

Nokia Super Sound'daki favori sarkim Keske (Nedim Caner Ustun), kazanmak istedigi "Sana Sevgilini Aratan Sarki" kategorisinde birinci olarak emeklerinin karsiligini aldi. Tebrikler Caner... Nedim Caner Ustun, 2007 yaz okulunda ayni odaya dusup bana Domestos'u yuttururken tanistigim bir yetenek. Kisisel blogu (http://www.myspace.com/nedimcanerustun) uzerinden dinleyebileceginiz kayitlari ile kendisine bir kat daha hayran olabilirsiniz. Nokia Super Sound'a katildigini ogrenmeden once "Paranoya" adli sarkisini dinlemis ve cok basarili bulmustum. Hatta itiraf etmek gerekirse "Keske"den de guzel gelmisti bana. Ama "Keske"nin kazanmasi ile diger sarkilari ve grubu da kendini tanitma firsatini yakalamis oldu. Onumuzdeki gunlerde icinde kendisinin oynadigi klipleri cekilecek olursa, sevgilisi cok kiskanacak onu cunku genc kizlarin yeni goz bebegi olacagi kesin. Yola devam Caner, seninleyiz...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...