Mimleriniz Itina Ile Kuflendirilir :)

Hasan 22 Ağustos 2007 tarihinde beni mimlemiş, ses soluk vermediğimi görünce sağolsun 28 Ağustos 2007'de de eposta ile haber vermişti. Ama ben bu mimi, sardım sarmaladım ve itina ile küflendirdim. Görüyorsunuz ki üzerinden neredeyse 2 ay geçtikten sonra mimlemeye karşılık veriyorum.

Evet mimlenmişiz bu yazı ile...

Bu ilk mimlenmem o nedenle biraz acemice olacak şimdiden kusuruma kalmayın ama beni mimlemekle hata ettiniz. Mimlerimin ardı arkası kesilmez hatta çok fena köşeye sıkıştırırım haberiniz olsun :)

Konumuz duvar yazıları imiş...

Tuvalet ihtiyacım için hep evimin tuvaletini seçtiğimden olsa gerek çok görmedim tuvalet kapısı arkasına yazılmış duvar yazılarını. Pek efendi bir öğrenci olduğumdan, sıramda da yazı olmazdı. Varsa bile değiştirirdim temiz bir sıra ile, o kadar da titizdim yani.

Ama gülmemiş de değilimdir elbet duvar yazılarına...

Mesela bir duvarda yazar : Seni Seviyorum. Sorarım kimsin, kimi seviyorsun ya peki neden seviyorsun? "Buna mı gülüyorsun, galiba sen delisin!" diyenleriniz çıkabilir ama düşünsenize komik değil midir bu öylece duran iki cümle. Ne yazanı, ne yazılanı belli. Madem emek verdin bari adını yaz ki en azından sevdiceğin anlasın değil mi?

Ama biz utanırız, söylemeyiz...

Belki de söyleyemeyiz çünkü hiç "o" olmamıştır, kendi içimizde kendimizle yaşamışızdır...

Duvara değil ama bloguma yazıyorum;

Sizi Çok Seviyorum...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...