Selam Selam Selam

Gune epostalarinla baslamak ne kadar guzel birsey biliyor musun? Aaa bir de tabii sen bu zevki hic tadamayacaksin. Ben gormedim ki bugun kendine eposta atsin yarin unutsun, bir de kendi epostasiyla sevinsin...

Nette gorusemiyoruz, sirinler sirini muhabbetinden uzak kaliyorumm. Ufff ya...

Hergun 19.30'da cikiyorum ofisten. Gidiyorum ders calisiyorum. Sonucta birden cok is benden daha fazla zaman alacak ve belki beni esas gorevimden uzaklastiracak. Ersin'i ben cok seviyorum. Onun oyle sert cikismasi benim iyiligim icindi ve dogru soyluyordu. Hic darilmadim.

Dernek iyi, bugun Gebze sunumum var. Saat 17:00'de. Gayet iyi bir katilim bekliyoruz. Benim de moralim de gayet iyi. Dun egitimdeydik. Pek eglendik. Bugun de egtimim var 09:00'da. Yine guzel gececek biliyorum. Ben ve egitim. Nasil guzel gecmez ki!

Ya bir de biliyor musun hani 5.egitimde cizgi filmlerde kopmus gecmistin ya. Milletin akillarinda yer etmis. Basladi mi gulmeye basliyorlar. Sirin sey kopardin bizi ya...

Bugun afisler, Gebze'ye gidiyor. Yani reklamlar yayiliyor. Yaza da mi aktivite koysak acaba? Herhalde o zaman Ersin beni sallandirir...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...