Yeniden Merhaba

Hedeflerimden bir kısmını gerçekleştirdiğim için iyiyim. Türkiye Bilim Elçisi Adayı olduğum için de iyiyim. Hatta epostanı görunce çok ama çok daha iyi oldum. Ama iyi olmadığını duyunca hepsi yok oldu :(
Nedir seni rahatsız eden? Yapay ilaçlarla ortadan kaldırılabilecek bir rahatsızlık mı yoksa fikir alışverişi ile dindirilebilecek bir durum mu?

Bu aralar çok hareketliyim. Sürekli Ankara'ya gidip geliyorum. FameLab 2007 Bilim Elçileri Yarışması'na başvurdum. İlk elemeleri geçtim. Bu nedenle gelecek hafta Salı ve Çarsamba günü yeniden Ankara'ya geleceğim, ODTÜ'ye. Çarsamba gecesi de Abbas Güçlü İle Genç Bakış'ta canlı yayına çıkacağız.

Seninle konuşmak, zekice ve değerli fikirlerinle hayata bakış ufkumu geliştirmek istiyorum. Seninle konuşmak beni düşünmeye itiyor ve beynimi normal zamandakinden çok ama çok daha fazla çalıştırıyor. Çünkü biliyorum ki; kuracağım cümleleri ve bakış açımı anlayacaksın. Desteklemesen bile yeni pencereler açacaksın ve bana yepyeni düşünceler sunacaksın. Ve de hiç şüphem yok ki seninle sohbetlerimin her biri birer arşiv değeri taşıyacak.

Dilerim en yakın zamanda görüşürüz de, düşünce paylaşımında bulunuruz.

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...