Merhaba...

Konu kismina "Iyi geceler" mi yazsam yoksa "Gunaydin" mi desem diye cok dusundum sonunda "Merhaba" demekte karar kildim. Ben bu epostayi gece yaziyorum ama buyuk olasilikla sen sabah okuyacaksin.

Tum messenger konusmasini 3 kez daha okudum. Ilkinde bastan sona, ikincisinde sadece senin dediklerini ve ucuncusunda yeniden bastan sona. Neden boyle birsey yaptigimi sorabilirsin, bu cok dogal. Nedeni cok basitti; sadece kacirdigim ufak noktalarin olup olmadigini kontrol etmek istedim.

Ilk konusma icin oldukca dolu bir konusma olmus. Gerci sen cok az konusmussun ve ben cok gevezelik yapmisim ama bir daha ki konusmamizda sira senin.

Gece gece bu eposta nereden esti diyeceksin belki ama acik soylemek gerekirse ben de bilmiyorum. Icimden geldi yazayim dedim.

Bugun onemli anilarim arasindaki yerini alsin diye aslinda biraz da. 2004 yilindan beri kullandigim bir eposta hesabi ve icinde gecmisime ait anilarimi barindiriyor. Bu eposta da onlarin arasina katilacak.

Evet dedigim gibi 6 Ocak 2007 Cumartesi tarihi onemli anilarimdan biri olarak kayitlara gecti. Nedeni ise gayet basit : Uyandiktan sadece 1 dakika sonra obur ucunda insana enerji katan bir ses bulunan gizli bir numara ile gune basladim. Ve konusmak icin msne davet edildim. Hastaligimdan oturu puruzlu cikan sesime ovgu aldim. Ve dolu dolu ve hayran kalinasi bir sohbet yaptim.

Ve son olarak 6 Ocak 2007'nin kayitlarima guzel bir gun olarak gecmesini sagladigin icin tesekkur ederim Canim...

Mutlulukla, saglikla, huzurla, basariyla ve en onemlisi hep boyle INSAN olarak kal...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...