Iyi Gunler Servet Ogretmenim - 2

Tekrar İyi Günler Servet Bey,

Geçen günlerde size bir eposta atmıştım, eminim hatırlıyorsunuzdur.

Programınızı dinledim ve çok mutlu oldum. Adımın programınızda zikredilmesinden ne kadar hoşnut olduğumu asla anlatamam. Çok teşekkür ederim size...

Şimdi bu hafta size bahsetmek istediğim noktalara geleyim...

Geçen hafta internet sitenizden biyografinizi okudum ve kardeşimin de sizin okulunuzda hatta bölümünüzde okuduğunu öğrenince pek mutlu oldum. Annemin tepkisi ise "ah evet gördüğüm rüya gerçekmiş demek ki" dedi. Annem kardeşimin Sivas Cumhuriyet Tıp Fakültesi'ni kazandığının sonucu gelmeden siz ona rüyasında "Sanem doktor olacak." demişsiniz.

Şimdi bu haftanın konularından biraz bahsetmek istiyorum belki biraz haddimi aşıyorum ama affınıza sığınıyorum.

Öncelikle mal varlığı tartışmaları beni gerçekten bunalttı. Özellikle de bu konuda atıp tutan parti başkanlarımızın mal varlığını öğrenince halimize gülzem mi ağlasam mı hiç bilemedim. Halkımızın hayal bile edemiyeceği rakamlar vardı listelerde ve bunlar minicik rakamlar gibi gösteriliyordu. Gerçekten bunaldım artık bu muhabbetlerden ve gündemi doldurmak için bana kalırsa yeni bir olay yaratmalılar, örneğin kimlere daha evlerinde cezalarını çekmelerini meclisten geçireceklerini tartışmalılar...

Tayyip Efendi, Erbakan'a olan vefa borcunu ödemiş gibi görünüyor. Bakalım ileriki vakitlerde kime af çıkacak ya da evinde yatsın denecek. Örneğin Abdullah Öcalan'a da böyle birşey yapılabilir. Malum A.B. 'ye gireceğiz ya...

Daha yazacak çok şey var Servet Bey ama trenim kalkacak az sonra...

Özgün ve mükemmel programınız için tekrar çok teşekkürler...

Sağlıkla kalın...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...