Iyi Gunler Servet Ogretmenim - 1

İyi Günler Servet Bey,

Annemler sayesinde ben de Ekinsu Radyo'nun müptelası oldum. Gerçekten yayınlarınız çok başarılı. Ve dönek olmayan tavrınız beni pek memnun etti. Şahsım Alevi değil ama bir Avşar Türkü olarak Alevilere de sempati duymaya başladım. Bunca zaman bize Aleviler öcü gibi anlatılmıştı.

Her Cumartesi Sağlık Güncesi adlı programınızı severek dinliyoruz. Ve utanarak söylemem gerekir ki normalde Cumartesi günleri biraz fazlaca geç kalkan ben sizin sesinizi duyunca yataktan hemen çıkıp Annemlerin yanına koşuyorum. Konulara yaklaşımınız o kadar doğal ki halkın dilinden anlıyorsunuz...

Annem hatta durup durup "Keşke şimdiki aklım gençken olsaymış da sizlerden (çocukları) birinin ismini EkinSu koysaymışım" diyor. Ve Sinop'a taşınacakları için Annem karalar bağladı. Çünkü sizi ve radyonuzu dinleyemiyecek. İnternet de biliyorsunuz ki Annemler için fazla modern.

Bir Konuda Fikrimi Belirtmek İsterim...

Hem EkinSu Radyo'nun sitesini, hem de sizin sitenizi dolaştım ama üzülerek söyleyebilirim ki çok acemice gördüm.

Eğer siz de uygun görürseniz sizin değerli görüşlerinizden oluşan yetenekli bir site yapıp size hediye etmek isterim. Sizden aldığım bilgilerin borcunu da belki bu şekilde bir parça ödeyebilirim....

Bu konuda beni bilgilendirirseniz hemen çalışmalara başlarım...

Epostamı okuma zahmetinde bulunduğunuz için teşekkür ederim...

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...