Tekdüze Hazır Mesajlar

(Birçoğumuz özel günlerde gelen tekdüze mesajlardan hoşlanmaz, ben de bu kişilerden biriyim. İşte arkadaşlarımdan bana gelen tekdüze mesajlar. Tekdüze mesajlarınıza yeni çeşitler eklemek isterseniz kopya edebilirsiniz, bana ait değiller. Mesajların sonlarında nerelerde kullanabileceğiniz ile ilgili kısa etiketler de var. Yeni tekdüzelerle birlikte güncelleyeceğim listeyi.)

- Bir insan ölür, bir çiçek açar. Amerika bir silah dener. Güneş herşeyin üzerine tekrar doğar. Hayatın tekdüzeliğinden uzak bir bayram geçirmen dileğiyle. [BAYRAM]

- Gül sevginin tacıdır. Bu yüzden her bahar gülle taçlanır. O gül ki Muhammed'i anlatır. Muhammed'i anlayana gül kokatır. Gül kokulu bayramınız kutlu olsun. [BAYRAM]

- Benim ömrümde ırmaklar vardır sularında hayallerimi yüzdürdüğüm. Benim ömrümde sevdiklerim vardır, bayramlar ayrı geçince üzüldüğüm. Bayramınız mübarek olsun. [BAYRAM]

- Baki dostluklar adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayrılık saymayan gönüller vardır. Mesafeler aramıza set çekse ne çıkar, bayramda birleşen yürekler vardır. [BAYRAM]

- Sıkıntıya düştüğünde başını gökyüzüne kaldır. Ay ve yıldızların arasından sana gülümsüyor olacağım. [SEVGİLİ], [DOST], [ARKADAŞ]

- Kıpkızıl bir güneşin önünde beyaz bir yelkendir hayat, alır götürür seni bilinmeyen uzaklara. Sevda mavidir ve maviyse umut, yüreğini daima mavidir. [SEVGİLİ]

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...