Bir Dev Daha Göçtü...

Türkan Saylan vefat etmiş...
Üzüldüm, hem de çok...
İfade edemem size üzüntümü...
Aileden biri gibi...
Tüylerim diken diken...

Gelmiş miydi vakti,
Evet, gelmişti...
Değeri bilinmez olmuş,
Ayağının tozu olamayacak kişiler çamur atmaya başlamıştı.

Öldü de iyi mi oldu,
Evet, iyi oldu...
Bizim gibi değer bilmezlere fazla geldi,
O bize fazla iyiydi...

Ölmüş, üzüldüm.
Hem de çok...
Hiç görmedim, tanışıp konuşamadım.
Ama severdim, hem de çok...

Sözlerin bittiği yerdeyim,
Susuyorum...

2 yorum

  1. Geberdi iyi oldu Allahsız

    YanıtlaSil
  2. Sen nasıl bir Allah' a inanansın ki kalkıp da bir insana,hatta acı bir hastalıkla hayatını kaybeden bir insana bu ithaflarda bulunuyorsun.Dilerim aynı hastalık gelip seni ve ya çevrendekileri bulmaz.Nerden biliyorsun ki o Allahsız dediğin insanın bu kadar yardımından sonra Allah'ın sevdiği kulları arasında olmadığını...

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi Paylaştığınız İçin Teşekkürler...